شگل ساده نعلی و شگل ساده دی (یو)

شگل ساده نعلی و اتصالات زنجیر

شگل ساده نعلی و شگل ساده دی ( شگل ساده یو نیز گفته می شود) همانند تصویر زیر دو نمونه از شگل های ساده میباشند که در سایزهای 6 الی 32 میلی متر عرضه می شوند.

 

شگل ساده نعلی و شگل ساده دی
شگل ساده نعلی و شگل ساده دی

 

شگل نعلی ساده و شگل یو ساده یکی از اتصالات مربوط به زنجیر است که در وزن های سبک بکارگرفته می شود ، که هرکدام بدلیل شکل ظاهری در موارد خاصی کاربرد دارند.

شگل نعلی ساده – شگل اومگا شکل ( Galv Shackle Omega 20 mm ) ابزاری برای اتصال بین تجهیزات صنعتی و یا باربری به عنوان مثال برای اتصال سیم بکسل، زنجیر، قلاب جرثقیل و…استفاده می­شود.

شگل ساده در دو مدل شگل ساده یو ( دی شکل ) و شگل ساده نعلی ساخته می شود که هرکدام بسته به نوع اتصال و نوع کاربری ، کاربرد متفاوتی دارند و عموما اتصالاتی است که برای بارهای زیر ۱ تن کاربرد دارند و رابط بین دو زنجیر، زنجیر و قلاب محسوب می شود و مناسب جهت بلند کردن بار نیست.

شگل های ساده نعلی جنس بدنه آن گالوانیزه بوده و در برابر زنگ زدگی در محیط های مرطوب و خوردگی در شرایط اسیدی از مقاومت مناسبی برخوردار است.

این شگل دارای پین با قابلیت پیچاندن میباشد ( پین پیچ دار) ، بطور عمده در کارگاه های صنعتی و ساختمانی به عنوان قلاب بالابر ، اتصالات طناب، اتصالات زنجیر و اتصالات فلزی دریایی کاربرد دارد از سایز 5 میلیمتر تا 45 میلیمتر عرضه می شوند.

فروشگاه آلفا بکسل تمامی اتصالات مربوط به زنجیر و اتصالات مربوط به سیم بکسل از قبیل انواع مهارکش، انواع قلاب کارابین، قلاب اس، رابط زنجیر، قلاب دانه گیر ساده و دانه گیر شاخدار را در تمامی سایزها با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت عرضه می کند.

 

جهت دریافت مشاوره، استعلام قیمت و قبت سفارش خرید با شماره های ذیل تماس بگیرید:

021-66709084 , 021-66708856

09129596314 و 09197051237

 

شگل ساده نعلی
شگل ساده نعلی سایز 20 میلی متر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *